ODA AL MIOP

Tot i la meva respectable miopia, no només física, sinó la més greu de totes les miopies, la miopia mental, m'atreveixo a dir "És quan viatjo que hi veig clar". Bo i desitjant que el què és defecte en llunyania esdevingui virtut en proximitat.

ReCOrrEguT MioPIc, 18 de febrer del 2009: Cabardisses, Uzonastan - Hipercapital pseudocatalana - Catalunya Nord - Franca per baix - Italia per dalt - Eslovenia reposada - Croacia en tam tam - Bosnia impactant - Serbia expectant - Bulgaria sofianosa - Turquia amb nata - Iran a ritme de Garrotin dels Mullahs - Pakistan volant - India arribant - i a LADAKH
ESTANT...del maig fins mitjans de juriol - quan em vaig exiliar amb els tibetans de Dharamsala fins a... diguem mig octubre - des que estic vivint per un temps tan japonesament com puc - FI (d'aquesta edició): 14 de gener del 2010

divendres, 11 de setembre del 2009

POLITICAR - Present d'Indicatiu


FORMA REGULAR


Jo politico
Tu politiques
Ell/Ella politica
Nosaltres politiquem
Vosaltres politiqueu
Ells/es politiquen



FORMA HIPER-REGULAR

Jo menteixo
Tu empasses
Ell/Ella soborna
Nosaltres cobrem
Vosaltres pagueu
Ells/es riuen



FORMA IMPERATIVA

-
Entabana tu!
Enganyi ell/ella!
Estafem nosaltres!
Engalipeu vosaltres!
Te la cardin ells i elles pel broc gros, pel petit, pel mitja i per altres brocs que ni saps!



FORMA HONESTA

(verb no conjugable)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Albert!! Ostres aquets verbs els
desconeixia i son tant veritat com la
vida mateixa, es varen descuidar de
posar-los a la gramática, i el de for
ma honesta, val mes que s´al apliqui
cadascú segons al seu criteri. Es una
molt bona reflexió a fer al dia de la
Diada Nacional de Catalunya i cada dia.

Molta sort i a gaudir al máxim. Totu.

Anònim ha dit...

Bones Albert,
que mires el món de tort.
I no té massa relacions amb psicotròpics ni drogues meditatives. Simplement estàs ahí o estas aquí? Qui et va parir, a estones sento les gotasses nar fotent-li al porxo de fusta, i el tè calent a les mans, i les àligues de Mc Leod Ganj amagades en els seus nius, i les bandes de gossos brabucons arropant-se el matxos alfes amb els matxos betes, los femelles epsilon amb els matxos pi, ... en fi, tots amb tots sota l'autobús aparcat a la gran plaça central de la vila, allà on les rodes d'oració fan arribar els oms i els ams.

No m'hi va pas enganxar el monzó indi allà, més aviat un monzó estrambòtic amb una dona malairada pel lariam (ja m'entens oi?).

Saps, un altre dia, sense politiqueos t'explicaré una bona nova, gran notícia pels qui espimu.

:D

Pioter

Anònim ha dit...

records d'en juanjo....
va.....vinga!!!!!!!!!!!!
amic zutroy