ODA AL MIOP

Tot i la meva respectable miopia, no només física, sinó la més greu de totes les miopies, la miopia mental, m'atreveixo a dir "És quan viatjo que hi veig clar". Bo i desitjant que el què és defecte en llunyania esdevingui virtut en proximitat.

ReCOrrEguT MioPIc, 18 de febrer del 2009: Cabardisses, Uzonastan - Hipercapital pseudocatalana - Catalunya Nord - Franca per baix - Italia per dalt - Eslovenia reposada - Croacia en tam tam - Bosnia impactant - Serbia expectant - Bulgaria sofianosa - Turquia amb nata - Iran a ritme de Garrotin dels Mullahs - Pakistan volant - India arribant - i a LADAKH
ESTANT...del maig fins mitjans de juriol - quan em vaig exiliar amb els tibetans de Dharamsala fins a... diguem mig octubre - des que estic vivint per un temps tan japonesament com puc - FI (d'aquesta edició): 14 de gener del 2010

dimecres, 23 de desembre del 2009

La meva religio

- LA MEVA RELIGIO -



Els divendres sere musulma,
els dissabtes sere jueu,
els diumenges sere catolic.
Els dilluns i dimarts,
de l'Esglesia de la Cienciologia
i els dimecres i dijous,
tambe.


Pero tot amb una actitud budista
de no-desig,
doncs les meves neurones
em peregrinaran,
vestides de taronja,
com veritables saddhus hindus.



BON NAPALM

I

PROPANOS 2010!

5 comentaris:

marc ha dit...

Julley!!!

Desde les antipodes Bon nadal albertillo i molt bon any, hem sembla que sere dels primers catalans en veure el nou any.
I segueix relatant el que vegis.

sobrassades

Marc.

Dani ha dit...

Salutacions des del Golf de Siam!!

Nomes desitjar-te una Feliz Falsedad, com deia aquella canso d'un grup mitic, i esperar que no t'hagis afartat tant com hauries fet per la nostra (ara tant llunyana) terra.

Una abrassada de part dels motxilerus, que com tu, es neguen a conformar-se.

Salut!!

Anònim ha dit...

Eii, bon nadal des la (Conxin)Xina! Desitgem que el 2010 et porti moltes aventures i que ens les expliquis amb el teu bon humor en aquest blog!
Com diuen aqui a Xina, 聖誕節快樂, i mai mes ben dit!

Silvia i Robert

Anònim ha dit...

Eii, bon nadal des la (Conxin)Xina! Desitgem que el 2010 et porti moltes aventures i que ens les expliquis amb el teu bon humor en aquest blog!
Com diuen aqui a Xina, 聖誕節快樂, i mai mes ben dit!

Silvia i Robert

Guillem Pigallem ha dit...

Molt bon Nadal i feliç any nou!!! de segur que tu veuràs el nou any abans que nosaltres oi? ja ens diràs que tal és, i si pinta gaire negre li dius que no cal que continuï