ODA AL MIOP

Tot i la meva respectable miopia, no només física, sinó la més greu de totes les miopies, la miopia mental, m'atreveixo a dir "És quan viatjo que hi veig clar". Bo i desitjant que el què és defecte en llunyania esdevingui virtut en proximitat.

ReCOrrEguT MioPIc, 18 de febrer del 2009: Cabardisses, Uzonastan - Hipercapital pseudocatalana - Catalunya Nord - Franca per baix - Italia per dalt - Eslovenia reposada - Croacia en tam tam - Bosnia impactant - Serbia expectant - Bulgaria sofianosa - Turquia amb nata - Iran a ritme de Garrotin dels Mullahs - Pakistan volant - India arribant - i a LADAKH
ESTANT...del maig fins mitjans de juriol - quan em vaig exiliar amb els tibetans de Dharamsala fins a... diguem mig octubre - des que estic vivint per un temps tan japonesament com puc - FI (d'aquesta edició): 14 de gener del 2010

dimarts, 14 de juliol del 2009

Els meus dies ladakhis - Tortamon vs. SuperLopes: Encontre pescallunatic a Leh

Foto - Tortamon i SuperLopes flanquejant la Zangmo, la nostra mare ladakhi. Per cert, el combat de les calvicies el guanyo jo: l'atac frontal es superior al lateral. Potser ja no som aquells nens del Rocaprevera?

Fa pels volts d'una setmana que comparteixo els meus dies ladakhis amb l'Albert Lopez, amb qui vaig compartir moltissims dies egebes, unes miques forca mes que els ladakhis, entaforats tan felicment com inconscient dins l'Escola Rocaprevera.

Amb ell i altres companys, vam intentar lluitar en contra de l'opressio que patiem per part dels professors. Molts de vosaltres ja ho sabeu, i sino ara es el moment de revelar-ho (il.lusos!): com de ultramimades tenien a les nenes. I puc dir noms de professors, cosa que no ho he pogut fer fins ara, ara que soc lluny. Els sabeu tan be com jo: en Dames i en Josep Maria. Quina pedagogia mes sexista! Marededeusenyor! Elcritalcel!

El fet principal on es reflectia era del tot evident: el misterios criteri amb el que s'adjudicava la pista a l'hora del pati. Els hi agradava tan realment l'esport del patinatge? O be era un simple boicot per evitar que els nens ens desenvolupessim en la practica de l'esport rei?

Amb aquesta emprenyamenta reeixida, amen d'altres coses, tambe es cert, un servidor i SuperLopes celebrem apats abundants, bo i mastegant velles batalletes. Per be que si us soc sincer sobre tot el tema anterior... a mi m'afectava molt, pero a l'afable SuperLopes se li enfotia bastant. Ell sempre preferia tirar pedres amb en Puigdecanet.


ENCONTRE PESCALLUNATIC A LEH

Ara anirem a cridar al cel,
que aqui es mes aprop.
I ho farem fort
i de nit...
que per alguna cosa som pescallunes.

I jo xutare la lluna
i ell li tirara pedres,
i la tocarem...
que per alguna cosa som pescallunes.

5 comentaris:

marc ha dit...

si senyor quina gran mare, hem vaig sentir com a casa nomes per sopar, ja que no hi vivia, podries ser el fill adoptat tu tranquil.lament, jejejjeje!!!!!!!

crac sobrassades desde varanasi......

namaste.....

Anònim ha dit...

Molt bé la foto de tots tres, tot i
la calva esteu molt guapos, es veu
que hi han bons aires per Ladakh, Ja
pots donar records a la mare Ladakhi
que encare que no ens coneixem fisi-
cament ara ja en tinc una idea per la foto. Records també a l´altre pes-
callunes.

Una abraçada a tots. Totu

Anònim ha dit...

quines ganes tenia de veure't Albert!!!tant lluny i tant aprop del teu amic Tor...esper-ho que m'expliquis fil per randa com és la vida desde aqui dalt-jo desde Barcelona us envio una abraçada de pescallunes-...

Anònim ha dit...

Ei Tort! Moltes gràcies per deixar-nos sentir una mica més aprop vostre amb aquestes fotos del Ladakh. Ara ens fem més la idea d'on heu anat a espetegar!
No us preocupeu per la calvicie que encara esteu més guapos!!!

Petons. La familia d'en Lopez.

Garmendia ha dit...

maremvaparir!

amic Tortadavia...
ja veig que siguis on siguis, voltant per aquests móns de déu, ja sigui en zones patagòniques o ladakhianes, sempre t'acabes retrobant pel camí amb amics osonencs... alguns pescallunes i altre santperencs (dels del Josep Mª Xandri, dels que ens kardaveu 15-0 contra el Rocaprevera al putu camp de baix de Torelló! Suposo que l'excusa de que l'àrbit (Pepsi) havia influït no era vàlid...;-)).

Cuideu-vos companys!

SaluT.