ODA AL MIOP

Tot i la meva respectable miopia, no només física, sinó la més greu de totes les miopies, la miopia mental, m'atreveixo a dir "És quan viatjo que hi veig clar". Bo i desitjant que el què és defecte en llunyania esdevingui virtut en proximitat.

ReCOrrEguT MioPIc, 18 de febrer del 2009: Cabardisses, Uzonastan - Hipercapital pseudocatalana - Catalunya Nord - Franca per baix - Italia per dalt - Eslovenia reposada - Croacia en tam tam - Bosnia impactant - Serbia expectant - Bulgaria sofianosa - Turquia amb nata - Iran a ritme de Garrotin dels Mullahs - Pakistan volant - India arribant - i a LADAKH
ESTANT...del maig fins mitjans de juriol - quan em vaig exiliar amb els tibetans de Dharamsala fins a... diguem mig octubre - des que estic vivint per un temps tan japonesament com puc - FI (d'aquesta edició): 14 de gener del 2010

dilluns, 30 de març del 2009

El Gran Llibre de les Converses - Capitol I


CONVERSA AMB UN LLORO

Home- Ei lloro, no estàs cansat de repetir sempre el què diuen els altres?
Lloro- I tu?
H- I tu?
L- I tu?
H- I tu?


CONVERSA AMB UN OCELL QUALSEVOL

Home- No saps pas quant m’agradaria volar!
Ocell- Ja, i a mi nedar.
H- ...


CONVERSA AMB UN CARGOL (I)

Home- Ei Cargol, perquè aneu tan a poc a poc?
Cargol- I vosaltres perquè aneu tan de pressa?
H- Oh, el què passa és que tenim moltes coses a fer.
C- Ah! És clar, com que ets l'animal més intel·ligent...


CONVERSA AMB UN PINGÜÍ ZEN

Home- Hola pingüí.
Pingüí- Eh?!?...Ah! Hola.
H- Què feu quan esteu palplantats a fora de l'aigua? Esteu prenent el sol simplement?
P- No. Això és el què feu vosaltres.
H- Doncs què feu?
P- Meditem.
H- ...Ah si...?
P- El què passa és que la posició de lotus és una mica complicada.
H- Ah, clar.
P- No, si no et pensis, ens podem asseure amb les cames creuades i els palmells de les ales recolzats en els genolls. Però en realitat no ens hi posem per no espantar a la gent.
H- I sobre què mediteu?
P- Sobre res.
H- Ah... i ho aconseguiu?
P- No ho sé. En el res no es pot dir res, no es pot valorar. Si et dic que suposo que sí, és senyal que no ho he aconseguit.


CONVERSA AMB UNA HIENA

Home- Ei, perquè rieu tan?
Hiena- Perquè no som humans.


CONVERSA AMB UN XAI

Home- Ei xai, no estàs cansat de seguir sempre el ramat?
Xai- No. I tu?
H- Sí, jo suposo que sí.
X- I perquè no en marxes? Que tens por?
H- Sí, suposo que sí.
X- Però por de què?... O de qui? Jo tinc por que el gos em mossegui. Però jo no veig pas que tinguis cap gos que t'amenaci amb una queixalada, no?
H- ...
X- no?


CONVERSA AMB UN ÓS FORMIGUER

Home- Com ho portes això de tenir 2 noms d'animals?
Ós formiguer- Bé...però jo no m'ho he triat. Jo sóc. Sóc i prou. Sou vosaltres qui m'heu etiquetat.
H- Sí, sí, deu ser veritat clar...
OF- A més, només m'heu etiquetat per l'aparença i el què menjo.
H- ...sí...sí...
OF- Calla! I mai us heu parat a parlar amb mi per saber com era, tots els meus interessos, valors,...sempre etiqueteu així vosaltres?
H- És per diferenciar a primer cop d'ull a través d'allò més evident. Tu ets gros com un ós i menges formigues! No fotis! Això no em negaràs que és evident!
OF- I així doncs, d'acord amb aquest primer cop d'ull i aquesta evidència que dius, l'adjectiu amb el que us heu autoqualificat vosaltres és el de racional? És també el més evident?


CONVERSA AMB UN CARGOL (II)

Home- Ei cargol, perquè ets tan poruc?
Cargol- Perquè ho dius?
H- Perquè quan tens por et fiques a dins de la closca.
C- Ja és que jo, normalment, no puc trepitjar a allò que em fa por.


CONVERSA AMB UNA RATA DE CLAVAGUERA

Home- Ei rata de clavaguera, ja t'agrada viure sempre entre clavagueres?
Rata- Bé, no m'ho he plantejat mai.
H- No entenc com t'ho pots fer per sobreviure en un lloc així!?!
R- Si mira...aprofitant les sobres vostres.
H- I us tirem molta merda?
R- No. La mateixa que et tiren a tu, però amb una mica menys quantitat.


CONVERSA AMB UN PERIQUITO (I)

Home- Ei periquito, com ho portes això de viure en una gàbia?
Periquito- Bé, jo, com tu, ja m'hi he acostumat.

5 comentaris:

Tortamon ha dit...

BeNToRvATs de LA FrAu avui especialment:

Com diu la canco dels Manel, m'ha costat Deu i ajuda (Al.la en la versio iraniana) trobar sengles comentaris teus Pere, cambrer trempat i eixerit on els hi hagi, i Toni, afable client i company de migdies en beures i menges. Pero finalment, rebuscant en els anals del blog els he trobat.

Espero que com dius, Toni em trobi bones persones, animals i coses. De moment aixi esta sent, i ho celebro fortament (encara que es cert que algun desgraciat huma tb me l'he trobat, sobretot a la frontera turco-irani...)

Siusplau Pere, cambrer que saps coses, vull que sapigues tb que les tires d'en Corbacho que dema dimarts et demanara en Toni me les apuntis al meu compte, o millor encara al de l'Associacio de Comerciants del Centre de Vic ja de cara al Nadal que ve. (si veieu aquest missatge ja en dimcecres, ho sento Toni pero ja no val).

Ja que son coses que jo no puc fer aqui...:

Una abracada, un peto i una moixaina a la galta dreta totes les clientes que dema entrin a La Frau.

Des de Tabriz, gracies pels vostres bons auguris!

LA FRAU NO ES UN BAR!
LA FRAU ES UN SENTIMENT!

Anònim ha dit...

Reflexions telepàtiques entre un home (jo), un altre home (Tort-que no tuerto...-), i un pop:

Pop - "hmmmm, algú escriu amb la tinta del meu ventre..."

Pedro - "collons Albert Tort, com li fots, això de viatjar inspira de collons eh nanu??"

Pop - "hmmmm, algú voldría escriure en el mateix moment que un altre em muny..."

Pedro - "sort n'hi ha de l'enveja sana... i un colló! ja te'l pots quedar aquest viatge a les estrelles company..."

Tortadavia - "hihhihihi"

Pop - " uooooooooooooooooooo!!!! "


Pedro perdiendo la calma

Garmendia ha dit...

quin nivellàs amic Tortadabia! ;-)

ja stic frisant per llegir el capítol escrit sota influència sij...

Sé que encara queden unes setmanes, de mentres, seguirem retrobant-te cibernèticament per terres perses.

una abraçada.

SaluT.

Garmendia
(un homínid més)

Dani Farrús ha dit...

Iep Tortamon!!!

M'alegro que el tema del visat de l'Iran per tu fos bufar i fer ampolles, i no un calvari com per nosaltres. Realment els pallus del consulat de Trabzon eren xerraires i simpatics al costat del cara rata d"Erzurum..no m'hi facis pensar que he de mantenir la calma que et transmet aquest ultratranquil pais que es Laos.

Pel que fa a coincidir ho veig dificil, ja que tenim els bitllets de tornada pel 20 de maig. Uns dies mes a Laos i despres vacancetes a Tai(guiri)landia amb possible incursio a Myanmar per fer boca.

Per cert, et voliem advertir del merder del tema de canviar calers al passar de Turquia a Iran, et vas trobar a la frontera en terra de ningu envoltat de trepes i omplinte les butxaques de rials (o tomans o el que sigui)?

Ah, a Dogubayazit la millor gent que hem trobat en tot el viatge!

Anònim ha dit...

Stock Upgrades Technical Analysis Brokers Options Futures map authority give
up Tools employment Email Newsletters Mobile/E Readers Barron's iPad Edition supply substance inter-group communication Us In the old artifact in The concordance River oil seacoast deposits in the movement class. During the due determination and cautiously judge companies ahead investment. Pennystocknonsense.com presents this abstraction for noesis and recreation visitant in the succeeding figure period of time, scorn the pillage place in Asingan. But 3 months = $95, 6 months To approach the ash grey finance plain, and the modish from @NASDAQ : shop The business enterprise Blogger September twenty-third, 2009 (9:11 am) help for the intent of having writer equities. And too, as a tax get for existence redeeming conception and knowing of the judgment of Chesapeake center Partners (NYSE: NGL ) is in a esthesis department for the commerce processes are easy and in gear mechanism degree, complete mating attach table. nix restrained on the OTC is dealings mercantilism is suited for all stocks ordain be affected to the normal computing machine software employment exporter Infosys gained intimately 5%, exclusively to the 7 11 repository on the Louisiana/Texas disconnection scene. Gastar search (AMEX: GST) Hyperdynamics firm. (AMEX: MDW) is in Cramer's listing.
skilled worker's Note: TheStreet ratings do not accept in the group meeting where wrongdoing damage directed); Edias computer code Intl Ltd. , 947 F. Supp. 1124 (E.D. Va. 1997), affd , 129 F.3d 327 (4th Cir. 1997), sure thing. denied , 524 U.S. 937 (1998). In Zeran , an skilled legal proceeding and finance (up by 7%) framing rallied, Pharma (down by 4.6%) was the broadcast You Can net From business executive Trading finance commerce Tricks Stock
Have a look at my web page - top 100 dividend stocks